Beauty

Mijn (a)n(a)gels from hell

Mijn nagels zijn een drama, altijd al geweest. Ik merk dat mijn nagels zomers wat beter zijn dan in de winter, dat geldt voor mijn huid ook. Het zal wel met de zon te maken hebben. De laatste tijd is het helemaal verschrikkelijk. Breken doen ze niet, maar scheuren en splijten is aan de orde […]

Read More
Beauty Fun

OPI Shatter

Ik ben heel happy met de OPI nagellakjes, deze zijn mooi, goed van kwaliteit en ik vind de kwastjes erg fijn. De Shatter van OPI is ook één van de leukste lakjes om te gebruitken, het effect is altijd anders en maakt elke nagellak die je hebt helemaal anders. Mijn dochter en ik zijn er dol […]

Read More
Back To Top